Dag 16 Knysna naar Oudtshoorn - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu Dag 16 Knysna naar Oudtshoorn - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu

Dag 16 Knysna naar Oudtshoorn

Door: Jeff

Blijf op de hoogte en volg Jeff & Angely

06 December 2015 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Hallo allemaal,

Morgen zetten we een uitgebreid verslag online. Het was een lange mooie dag! We slapen nu bij Buffelsdrift Game Lodge in Oudtshoorn. Een geweldige plek!

Meer hierover morgen! De wekker gaat heel vroeg om de wilde dieren te spotten morgen.

Tot snel,

Jeff en Angely

• 07 December 2015 - 06:36

Gerda:

Goedemorgen .
    Ja jullie zullen hopelijk nog wat wilde dieren kunnen spotten. In iedergeval het nijlpaard in de vijver voor jullie tent. Ziet er op filmpje van Roel er mooi uit. Dus de dieren zal je nu wel gezien hebben goede reis verder. Gerda en Gerrit

• 07 December 2015 - 06:45

Bert Vaatstra:

Goedemorgen ,zijn jullie net als ik om vijf uur opgestaan? Maak er weer een fijne dag van. Moos heeft gisteren voor het eerst bij me op schoot gezeten. Uit zichzelf is Moos op mijn schoot gesprongen. Groeten uit Zwollywood Bert.

• 07 December 2015 - 12:32

Anje Lambers:

Geweldig leuk tot nu toe al jullie foto's te zien en het verslag van jullie belevenissen te horen ! Wat een reis! Tot ziens,
    Anje Lambers

• 07 December 2015 - 21:48

Gerda:

Hallo ik hoop dat jullie nog wilde dieren heb gezien. En verder een leuke dag hebben gehad.
    Voor zo lekker slapen en gezond weer op.
    Big mama en Gerrit.