Foto's dag 3,4 & 5 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu Foto's dag 3,4 & 5 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu

Foto's dag 3,4 & 5

Blijf op de hoogte en volg Jeff & Angely

28 November 2015 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Hallo allemaal,

Het is gelukt enkele foto's te plaatsen in dag 3,4 & 5.

Tot snel maar weer!

Jeff & Angely

• 28 November 2015 - 22:16

Gerda:

Hallo samen.
    Jullie berichtjes gelezen mooie dagen gehad zo te lezen . Mooie foto's , video kan ik niet openen. Maar zoals gewoonlijk lekker slapen en gezond weer op.
    Big mama en Gerrit

• 29 November 2015 - 01:13

Roel:

Hallo Jeff en Angely

Heb een hele mooie documantaire van de Panorama route gevonden en op FB gezet zodat wij ook een beetje mee krijgen van waar jullie van genieten, heel indrukwekkend en veel plezier nog samen.

• 29 November 2015 - 06:34

Bert Vaatstra:

Mooi ,veel plezier nog en vooral genieten.Groeten uit Zwollywood en een knuffel van alle poezen en een dubbele knuffel van jullie bandiet thuis.Bert

• 29 November 2015 - 13:46

Dennis Hilberink:

Hey Jeff en Angely,

Ziet er goed daar! Het zal er wel een paar graden warmer zijn dan dat wij hier momenteel in Nederland hebben.

Heel veel plezier, geniet van de reis en pas op elkaar.

Groeten,

Dennis.

• 29 November 2015 - 21:46

Gerda:

Hallo samen.
    Hier storm het waaien is wat afgenomen maar ging net even tekeer. Hebben jullie het beter ik hoop dat jullie hetweer leuk hebben gehad. De kerstkaarten gemaakt en van jullie de zegels er op gedaan. Ga zo naar bed dus voor jullie lekker slapen en gezond weer op .
    Big mama en Gerrit.