Update foto's - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu Update foto's - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu

Update foto's

Door: Jeff Schutte

Blijf op de hoogte en volg Jeff & Angely

05 Oktober 2017 | Indonesië, Sanur

Hallo allen,

Er is een toevoeging van foto's vanaf dag 8. Verbinding is redelijk en er zullen er nog wel wat meer komen. Het is een kleine selectie van vele foto's. Veel kijkplezier.

Jeff, Angely en Gerda

• 08 Oktober 2017 - 16:56

Anje Lambers:

Wat een prachtige foto's! Ik heb de 'update foto's' bekeken. Zo afwisselend en boeiend! De opnamen van de gezichten van sommige Indonesiers waren erg de moeite waard en ook die van de landschappen en de stad, de mensen ,Angely, enz. en de Bromo. Leuk voor mij, want ik ben vroeger in Bandung geweest; we woonden toen in Djakarta en gingen de weekenden vaak naar Bandung - in een hotel (denk ik ), voor de koelte. Ook ben ik - toen ik ongeveer 5 jaar oud was- naar de Bromo geweest met mijn vader en broer. Het is inderdaad heel indrukwekkend, hè? Maar we hebben die berg niet beklommen.

Veel reisplezier!
    Anje