Dag 15 Knysna - vakantiedag - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu Dag 15 Knysna - vakantiedag - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu

Dag 15 Knysna - vakantiedag

Door: Jeff

Blijf op de hoogte en volg Jeff & Angely

05 December 2015 | Zuid-Afrika, Knysna

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een vakantiedag. Zoals onze reisleider Johan al eens zei aan het begin. Vakantie heb je als je de hele dag aan het zwembad of strand ligt met een cocktail. Wij zijn op reis! Maar vandaag hebben we dan een vakantiedag, we gaan niet met de bus weg, we blijven een dagje in Knysna en hebben alleen een boottochtje langs de Featherbed Nature Reserve. Dus eens lekker in wat langer in bed in plaats van heel vroeg wakker.

Om 09.00 zijn we samen met Gerrit en Ada door het centrum van Knysna gelopen. We moesten nog een camerawinkel hebben voor Gerrit die zijn lensdop is verloren. Nadat we deze hebben gevonden lopen we nog even de winkelstraat en ziet Angely haar droomtas. Grumpy de kat! Helemaal geweldig! Ze kreeg er ook nog klein tasje bij.

In de middag zijn we gaan varen, enigszins viel dit wel een beetje tegen. Boot ging wel erg langzaam en dan maak je 1,5 uur wel snel vol. Veel van het reservaat zie je helaas niet. We hebben tijdens de boottocht een lichte lunch genomen.

Na de boottocht even lekker relaxen bij het hotel bij het zwembad lekker in de zon. Daarna even opgefrist om met een hele grote groep te gaan eten bij JJ's bij het waterfront. Erg gezellig zo met elkaar.

Morgen gaan we weer een stukje verder! We zitten redelijk dichtbij Kaapstad. Nog ongeveer 700 KM. Maar Oudtshoorn komt eerst nog met onze mooiste lodge! Buffelsdrift Game Lodge! Uitzicht op een meer waar de olifanten, nijlpaarden en neushoorns drinken. Ook bezoeken we onderweg een struisvogel boederij en de Cango Caves.

Op naar nieuwe indrukken morgen! Die hebben we al genoeg maar er komen er nog wat! Nog 1 week te gaan!

Tot snel,

Jeff & Angely

• 05 December 2015 - 22:41

Gerda:

Hallo.
    Dus vandaag een echte vakantiedag. Lekker een dag niet te veel doen ik vind je grumpy tas geweldig. Echt de kat van internet de bekende kat. Hij kijkt echt zoals op de foto's. Mijn scooterneusje dus vandaag in puin gereden door een mevrouw maar verder niets ergs overgehouden . Voor straks lekker slapen en gezond weer op. Big mama en Gerrit

• 06 December 2015 - 08:00

Bert Vaatstra:

Weer een leuk bericht,ga zo door.Neem in ieder geval wat zon mee terug naar Zwolle.Kunnen we wel gebruiken.Met Moos gaat het goed.Groeten Bert.

• 06 December 2015 - 20:54

Gerda:

Hallo.
    Dus jullie slapen nu in een tent maar een luxe tent. Net filmpje van Roel gezien met de tenten erop. Ga lekker slapen en gezond weer op in de tent.
    Big mama en Gerrit

• 06 December 2015 - 22:27

Roel:

Heel veel plezier morgen, ik heb al een beetje bekeken wat jullie morgen te zien krijgen, denk ik, en dat is niet verkeerd, groetjes.