Dag 11 Drakensberg Gardens naar Cintsa Mount - Reisverslag uit Cintsa Mouth, Zuid-Afrika van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu Dag 11 Drakensberg Gardens naar Cintsa Mount - Reisverslag uit Cintsa Mouth, Zuid-Afrika van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu

Dag 11 Drakensberg Gardens naar Cintsa Mount

Blijf op de hoogte en volg Jeff & Angely

02 December 2015 | Zuid-Afrika, Cintsa Mouth

Zo na de vervelende ontwikkelingen van gister heeft Jeff een goede rustige nacht gehad. We zijn op tijd gaan slapen. De medicatie en vochtoplossing voor uitdroging doet goed zijn werk.
Een licht ontbijt had hij dan ook wel zin in, geroosterd broodje met kaas een sapje.

Vandaag hebben we een lange reis voor de boeg. Via Transkei, de provincie Oostkaap, gaan we naar Qunu geboorteplaats van Nelson Mandela, daar is een museum ter nagedachtenis aan de overleden oud president. Het meeste van het museum is overgebracht naar Umtata de hoofdstad va de Oostkaap, alleen dit museum is in renovatie en konden we dus helaas niet heen.
De lagere school als de middelbare school hebben we gezien als de woning van Nelson Mandela.

Vanaf hier is het nog 2 uurtjes rijden naar Cintsa Mount vlak bij East London. We verblijven in het Crawfords Beach Lodge. Een geweldige plek aan zee met een wirwar aan trappetjes.

Morgen de gamedrive bij Inkwenkwezi N.P. waar we ook de cheetah kunnen aaien!

Tot morgen,

Jeff & Angely

• 02 December 2015 - 13:50

Roel:

Heel veel plezier vandaag.

• 02 December 2015 - 14:26

Gerda:

Hoi. Ben blij dat je je weer een stuk beter ben . En dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad.
    Nog veel plezier verder . Big mama en Gerrit

• 02 December 2015 - 17:01

Ankie:

fijndat je weer in orde bent Jeff ook voor Anjely .best wel spannend .mijn laptop is weer in orde [kapotte schijf] dus ik kan jullie weer volgen. heel veel plezier nog en geniet ervan. knuffel Ankie.