Nog een weekje... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu Nog een weekje... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Jeff & Angely Schutte - WaarBenJij.nu

Nog een weekje...

Door: Jeff

Blijf op de hoogte en volg Jeff & Angely

13 November 2015 | Nederland, Zwolle

Hallo familie en vrienden,

Even weer een berichtje van ons. De afgelopen week heb ik weer een aantal e-mailadressen toegevoegd aan de mailinglist dus gelijk even een test of het aankomt iedereen ;-)

Over een weekje gaat ons avontuur beginnen. Onze huwelijksreis naar Zuid - Afrika!

In de foto's zien jullie een afbeelding van Google Maps met daarin de markering wat we gaan doen. De groene markering daar komen we aan met het vliegtuig. De blauwe markering een een verblijfplaats, de gele markering is een excursie of safari en helaas de rode markering ons vertrek naar Nederland.

Wij hopen julle, wanneer we internet hebben, op de hoogte te houden van onze avonturen.

Tot snel,

Liefs Jeff en Angely

• 14 November 2015 - 07:11

Gerda:

Zit nu aan de tafel om zo naar het zwembad te gaan. Volgende week zijn we bijna bij Schiphol of we zijn er al. Deze week is zo voorbij .